19-05-2020 eKurier | Szczecin/Region
Trzy firmy chętne na przebudowę torowisk, ale…

ZUE z najtańszą ofertą poniżej cenowego limitu

ZUE z najtańszą ofertą poniżej cenowego limitu
Torowiska wraz z trakcją zasilania o łącznej długości ponad 8 km toru pojedynczego biegnące przez centrum al. Wyzwolenia od pl. Żołnierza Polskiego, przez plac Rodła dalej w kierunku Niebuszewa ulicami Hugona Kołłątaja i Adama Asnyka wraz z częścią trasy w ul. Jana Matejki czekają na rozstrzygnięcie przetargu i wymianę, która zajmie niemal dwa lata. Fot. Mirosław WINCONEK

Wszystko wskazuje na to, że spółce Tramwaje Szczecińskie uda się sprawnie wyłonić wykonawcę wymiany torowisk od pl. Żołnierza Polskiego w centrum, przez al. Wyzwolenia i dalej ulice Hugona Kołłątaja i Adama Asnyka aż do pętli na Niebuszewie oraz od pl. Żołnierza Polskiego, przez ul. Jana Matejki do al. Marszałka Józefa Piłsudskiego i pl. Rodła. A na inwestycję wyda mniej niż zakładał budżet. I to sporo, bo zanosi się na oszczędność na poziomie prawie jedenastu milionów złotych.

W trzecim z wyznaczonych na 14 maja terminie wreszcie otwarcie kopert z ofertami chętnych do realizacji tej inwestycji okazało się możliwe. Na jej sfinansowanie zamawiająca w imieniu miasta spółka Tramwaje Szczecińskie zamierzała przeznaczyć kwotę 185 233 158 zł. O kontrakt zabiegają trzy firmy. Najniższą kalkulację zaprezentowała firma ZUE SA z Krakowa, która całe zadanie wyceniła na 174 429 663 zł. Z kolei TORPOL SA z Poznania

...

Zawartość dostępna dla czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 80% treści

Pełna treść artykułu dostępna po zakupie
eKuriera
z dnia 19-05-2020



Image
Torowiska wraz z trakcją zasilania o łącznej długości ponad 8 km toru pojedynczego biegnące przez centrum al. Wyzwolenia od pl. Żołnierza Polskiego, przez plac Rodła dalej w kierunku Niebuszewa ulicami Hugona Kołłątaja i Adama Asnyka wraz z częścią trasy w ul. Jana Matejki czekają na rozstrzygnięcie przetargu i wymianę, która zajmie niemal dwa lata. Fot. Mirosław WINCONEK