14-06-2021 eKurier | Szczecin/Region
Biuro tłumaczeń i salon optyczny

Nowe marki w Słynnej Alei

Nowe marki w Słynnej Alei
Marki wspólnie z magistratem próbują znaleźć sposób na ożywienie przestrzeni i przywrócić dawne znaczenie alei Wojska Polskiego. Fot. Ryszard PAKIESER

Najstarsze biuro tłumaczeń w Polsce i rodzinna firma z tradycjami Optyk Sekret - to kolejne marki, które dołączyły do projektu Słynna Aleja i chcą wspólnie z miastem ożywiać aleję Wojska Polskiego.

- Cieszę się, że kolejne marki przystąpiły do projektu Słynna Aleja. To firmy z bogatą historią, od wielu lat związane ze Szczecinem i aleją Wojska Polskiego. Chcemy wspólnie działać na rzecz ożywienia alei, wymieniać się pomysłami i wzajemnie się inspirować - mówi Piotr Krzystek, prezydent Szczecina. - Projekt jest rozwojowy i ma duży potencjał, zapraszamy do niego kolejne marki. Razem

...

Zawartość dostępna dla czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 80% treści

Pełna treść artykułu dostępna po zakupie
eKuriera
z dnia 14-06-2021