18-01-2022 eKurier | Szczecin/Region
PGNiG: „Modernizowany jest system rozliczeniowy”
Mieszkańcy Stargardu narzekają na gazownię
Nasi Czytelnicy ze Stargardu i okolic interweniują w sprawie rachunków za gaz. Niektórzy nie mogą ich elektronicznie wygenerować, inni dostają je z opóźnieniem. Gazownia zapewnia, że kłopoty są przejściowe.
- Tylko jakoś przejść nie mogą - żali się pan Tomasz ze Stargardu. - Od ponad dwóch miesięcy nie mogę na swoim koncie klienta wygenerować rachunku za gaz. Wiele razy już próbowałem. Pojawia się ciągle komunikat o modernizacji systemu billingowego. Informatycy zastrajkowali czy ktoś gazownię zhakował? A dodzwonienie się na infolinię graniczy
...Pozostało jeszcze 80% treści
Pełna treść artykułu dostępna po zakupie
eKuriera
z dnia 18-01-2022