26-01-2022 eKurier | Szczecin/Region
Klienci zdezorientowani

Nie ma rachunku za gaz, jest wezwanie do zapłaty

Nie ma rachunku za gaz, jest wezwanie do zapłaty
– W związku z modernizacją systemu informatycznego możliwe są w niektórych rejonach opóźnienia w dostarczaniu rachunków za gaz – przyznaje Rafał Pazura, rzecznik prasowy w Departamencie Komunikacji PGNiG. Fot. Agnieszka SPIRYDOWICZ

Część indywidualnych odbiorców gazu nie dostała rachunków za jego zużycie od jesieni ubiegłego roku. Za to niektórzy dostają już ponaglenia wzywające do zapłaty zaległości. Do tego wskazane jest inne konto niż do tej pory. Próżno dzwonić na infolinię, bo ta cały czas jest zajęta. Dostawca (PGNiG) przyznaje, że problem leży po jego stronie, ale to klient musi go rozwiązać…

- Nie rozumiem, o co chodzi - mówi pan Jarosław z Polic. - Od jesieni nie dostałem faktury za gaz, a teraz przyszło do mnie wezwanie do zapłaty zaległości. Jakiej zaległości? Ja nic nie zalegam, co potwierdza informacja na moim koncie w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGNiG. A w tym wezwaniu jest jeszcze inne konto od tego, na które wcześniej wpłacałem należności za gaz. O co w tym wszystkim chodzi?

PGNiG potwierdza, że do niektórych

...

Zawartość dostępna dla czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 80% treści

Pełna treść artykułu dostępna po zakupie
eKuriera
z dnia 26-01-2022



Image
Fot. Ryszard PAKIESER