26-01-2022 eKurier | Szczecin/Region
Klienci zdezorientowani
Nie ma rachunku za gaz, jest wezwanie do zapłaty
Część indywidualnych odbiorców gazu nie dostała rachunków za jego zużycie od jesieni ubiegłego roku. Za to niektórzy dostają już ponaglenia wzywające do zapłaty zaległości. Do tego wskazane jest inne konto niż do tej pory. Próżno dzwonić na infolinię, bo ta cały czas jest zajęta. Dostawca (PGNiG) przyznaje, że problem leży po jego stronie, ale to klient musi go rozwiązać…
- Nie rozumiem, o co chodzi - mówi pan Jarosław z Polic. - Od jesieni nie dostałem faktury za gaz, a teraz przyszło do mnie wezwanie do zapłaty zaległości. Jakiej zaległości? Ja nic nie zalegam, co potwierdza informacja na moim koncie w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGNiG. A w tym wezwaniu jest jeszcze inne konto od tego, na które wcześniej wpłacałem należności za gaz. O co w tym wszystkim chodzi?
PGNiG potwierdza, że do niektórych
...Pozostało jeszcze 80% treści
Pełna treść artykułu dostępna po zakupie
eKuriera
z dnia 26-01-2022