11-08-2022 eKurier | Sport
PIŁKA NOŻNA W lipcowych mediach jak w poprzednim sezonie PKO BP Ekstraklasy

Portowcy na trzecim miejscu

Portowcy na trzecim miejscu
W lipcu portowcy świetnie zagrali z Brondby na Twardowskiego, ale tylko w drugiej połowie… Fot. Ryszard PAKIESER

Według analizy „Piłka w grze" dokonanej przez firmę PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, w lipcu Lech Poznań pozostał najbardziej medialnym klubem piłkarskim w Polsce, a Pogoń Szczecin plasuje się na III miejscu, czyli podobnie jak w poprzednim sezonie PKO BP Ekstraklasy.

„Piłka w grze" to cykliczna analiza prowadzona od 1 marca 2010 roku i uwzględnia medialność klubów PKO BP Ekstraklasy i I ligi. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Lipiec jest zawsze ciekawym miesiącem, jeśli chodzi o medialność klubów piłkarskich. Rozpoczynają się rozgrywki ligowe, piłkarze zmieniają kluby, a reprezentanci Polski w europejskich pucharach z różnym skutkiem radzą sobie z zagranicznymi rywalami. Nie inaczej było w tym roku, a wszystko znalazło

...

Zawartość dostępna dla czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 80% treści

Pełna treść artykułu dostępna po zakupie
eKuriera
z dnia 11-08-2022