18-08-2022 eKurier | Kurier Plus
Nowe statki dla polskich armatorów

Ro-pax od środka

Ro-pax od środka
Jedna z kabin pasażerskich Wizualizacje: PŻM

Budowa promów typu ro-pax - cel, wyzwania, szanse - to temat jednego z paneli dyskusyjnych podczas 9. Międzynarodowego Kongresu Morskiego, który się odbył pod koniec czerwca br. w Szczecinie. Dyrektor Pionu Technicznego Polskiej Żeglugi Morskiej Grzegorz Wardzyński przybliżył szczegóły jednostek budowanych dla polskich armatorów w Gdańskiej Stoczni Remontowej im. Józefa Piłsudskiego SA.

- To będzie jednostka prototypowa - podkreślał dyrektor Wardzyński. - Prom będzie miał 196 metrów długości, 31,6 m szerokości w najszerszym miejscu, 6,3 m zanurzenia, trzy pokłady cargo i trzy pasażerskie (załogowy, pasażerski - tam, gdzie są kawiarnie, bufety czy kasyna).

Dyrektor

...

Zawartość dostępna dla czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 80% treści

Pełna treść artykułu dostępna po zakupie
eKuriera
z dnia 18-08-2022



Image
Kabina w wersji lux Wizualizacje: PŻM
Image
Recepcja Wizualizacje: PŻM
Image
Sklepik na pokładzie Wizualizacje: PŻM
Image
Koktailbar Wizualizacje: PŻM
Image
Koktailbar Wizualizacje: PŻM