30-09-2022 eKurier | Kurier Plus
Kto robi marketing na zwierzętach?

Psom i kotom wstęp wzbroniony

Psom i kotom wstęp wzbroniony
Te psy nie były mile widziane wewnątrz sklepu. Zadbano jednak o miskę z wodą... Fot. Anna GNIAZDOWSKA

Magdalena KLYTA

Coraz częściej kawiarnie, restauracje i różne miejsca usługowe reklamują się jako „zwierzakolubni" i zapraszają w swoje progi właścicieli wraz ze swoimi pupilami. Dobrze wygląda to w komunikacji marki, jednak czy w praktyce też? Niestety nie zawsze.

Z psem czy kotem możemy iść do restauracji, kawiarni, a nawet do niektórych sklepów. My wypijamy smaczną kawę, a pies otrzyma wodę, w niektórych miejscach nawet karmę. Firmy bardzo chętnie chwalą się swoją nową polityką, często na drzwiach mają naklejki informujące klientów, a ich media społecznościowe aż kipią zdjęciami ślicznych psów wraz z zadowolonymi właścicielami. Jednak czy właściciele są

...

Zawartość dostępna dla czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 80% treści

Pełna treść artykułu dostępna po zakupie
eKuriera
z dnia 30-09-2022



Image
Tu, w znanej szczecińskiej księgarni, czworonogi witane są z radością. Fot. Anna GNIAZDOWSKA