30-09-2022 eKurier | Kurier Plus
Kto robi marketing na zwierzętach?
Psom i kotom wstęp wzbroniony
Magdalena KLYTA
Coraz częściej kawiarnie, restauracje i różne miejsca usługowe reklamują się jako „zwierzakolubni" i zapraszają w swoje progi właścicieli wraz ze swoimi pupilami. Dobrze wygląda to w komunikacji marki, jednak czy w praktyce też? Niestety nie zawsze.
Z psem czy kotem możemy iść do restauracji, kawiarni, a nawet do niektórych sklepów. My wypijamy smaczną kawę, a pies otrzyma wodę, w niektórych miejscach nawet karmę. Firmy bardzo chętnie chwalą się swoją nową polityką, często na drzwiach mają naklejki informujące klientów, a ich media społecznościowe aż kipią zdjęciami ślicznych psów wraz z zadowolonymi właścicielami. Jednak czy właściciele są
...Pozostało jeszcze 80% treści
Pełna treść artykułu dostępna po zakupie
eKuriera
z dnia 30-09-2022