18-03-2024 eKurier | Szczecin/Region
Jubileusz Miejskiego Rzecznika Konsumentów
25 lat na straży praw klientów
Wszyscy jesteśmy konsumentami - każdego dnia kupujemy produkty, zawieramy umowy, korzystamy z usług telekomunikacyjnych, finansowych, transportowych, turystycznych i wielu innych. Ważne jest aby wiedzieć, że są instytucje które mogą nas edukować, wspierać i pomagać. 25 lat na straży praw konsumentów stoi w Szczecinie Miejski Rzecznik Praw Konsumentów. Od 1999 roku biurem kieruje Longina Kaczmarek.
Gdy 25 lat temu Logina Kaczmarek obejmowała urząd, dostała w magistracie mały pusty pokój. Szybko zorganizowała biuro, do którego na samym początku przychodzili klienci niezadowoleni z jakości kupionych butów i nieuznawania przez sprzedawców reklamacji. Z roku na rok spraw przybywało, zmieniał się również ich ciężar i znaczenie. Powiększało się także sama instytucja przy pl. Armii Krajowej - dziś o ochronę konsumentów dba tu osiem osób.
- 25 lat temu rzeczywistość była zupełnie inna: nie było Internetu, telefonów komórkowych, a więc operatorów telefonii
...Pozostało jeszcze 80% treści
Pełna treść artykułu dostępna po zakupie
eKuriera
z dnia 18-03-2024